Sentimentul de vinovăție, un act de ostilitate împotriva lui Dumnezeu!

Dacă manifestați un sentiment de vinovăție, acesta va fi dăunător progresului și transformării dumneavoastră. Pentru că sentimentul de vinovăție reprezintă de fapt un act de ostilitate îndreptat împotriva lui Dumnezeu.

De ce se întâmplă acest lucru?

Deci, eu am două eu-uri: unul este Divin, iar celălalt omenesc. Dacă gândesc „Eu sunt vinovat”, asta înseamnă automat că „Dumnezeu este vinovat”. Vă dați seama ce înseamnă acest lucru?

Înseamnă că, pentru a putea supraviețui, sunt nevoit să renunț la Divinitate, astfel încât în mine să rămână numai planul omenesc. Însă, atunci când spunem „Eu”, trezim în noi atât planul uman, cât și pe cel Divin. De aceea, sentimentul de vinovăție reprezintă de fapt sentimentul despărțirii de Dumnezeu. Astfel, orice prostie am fi făcut în timpul vieții, fie că ne place sau nu, nu trebuie să ne simțim niciodată vinovați.

Când facem o prostie, ea este rezultatul eu-lui nostru omenesc, de aceia ne vom chinui, ne vom îmbolnăvi etc., vom fi datori să ne schimbăm, însă, pe plan superior, nu există nici o vină, nu am fost, nu suntem și nu vom fi niciodată vinovați.

Sursa: N. Lazarev

Dacă doriți să scăpați de un sentiment de vinovăție, îmi puteți scrie un comentariu aici, un e-mail la adresa luminasinelui@yahoo.ro, puteți folosi pagina de Facebook Lumina Sinelui, sau mă puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176. Vă asigur voi încerca să vă ajut cu toată dragostea și lumina! Vă mulțumesc anticipat și vă aștept!

Prima ședință și consultațiile telefonice și online sunt gratuite!

Un răspuns la „Sentimentul de vinovăție, un act de ostilitate împotriva lui Dumnezeu!

  1. Pingback: Cum să ne rugăm? Tehnici de rugăciune | Lumina Sinelui·

Lasă un răspuns

