Un cântec care îți va schimba viața! X Factor Suedia 2014

Numele meu este John Henrik Fjallgren și locuiesc în Mittadalen. Lucrez ca îngrijitor la o fermă de reni. Să lucrezi ca îngrijitor de reni este greu, pentru că trebuie să te trezești dimineața devreme și să te culci noaptea târziu. Costumul pe care îl port este unul Sami făcut de mama mea. Aveam trei luni atunci când am fost adoptat în Suedia din Columbia. În copilărie am fost destul de abuzat, și asta a durat până la vârsta de 16 ani. Asta s-a întâmplat probabil pentru că veneam din altă țară, sau pentru că eram un Sami sau îngrijitor de reni.

Acest cântec mi-a fost inspirat de către cel mai bun prieten al meu, care a murit în urmă cu câțiva ani. În viața mea s-au întâmplat o mulțime de lucruri rele, dar cel mai rău a fost când a murit prietenul meu. Atunci când a murit Daniel m-am dus în camera lui să mă rog. El mi-a răspuns dăruindu-mi acest cântec, iar după aceea m-am simțit mult mai bine. El mi-a dat forța să merg mai departe!

Lasă un răspuns

