Accept să mă vindec

A conștientiza ce sunt și ce sunt pe cale să devin este mereu extrem de captivant, cu atât mai mult atunci când ceea ce descopăr despre mine este frumos și pozitiv. Ce se întâmplă însă atunci când descoperirile care rezultă dintr-un proces de auto-cunoaștere mă pun în fața faptului de a descoperi fațete ascunse ale personalității mele, care implică și necesitatea de a deveni conștient de afecțiunile de care sunt atinsă și care s-au instalat în interiorul corpului meu?

Ei bine, este ceea ce s-a întâmplat de-a lungul ultimilor ani, ani în care am realizat că maladiile s-au instalat subtil, din cauza emoțiilor prost gestionate, când, învățând să armonizez acest vârtej emoțional, am reușit să dobândesc puterea de a mă vindeca. Bineînțeles că acceptând să îmi preiau responsabilitatea în ceea ce privește sănătatea mea a fost un proces îndelungat de introspecție și de revizuire a valorilor, dar care mi-a dat certitudinea că am puterea de a mă vindeca.

Am avut privilegiul, din anul 1988, de a-l cunoaște pe Jaques Martel și de a dobândi cunoștințe de-a lungul Conferințelor și Atelierelor ținute de domnia sa. Jaques m-a ajutat să accept că boala, oricare ar fi aceasta, este o experiență pozitivă, întrucât ea este o ocazie pentru mine de a mă opri și de a mă interoga asupra ceea ce se întâmplă în viața mea. Boala mi-a dat ocazia să învăț să cer ajutorul, lucru pe care eu îl evitam. Am învățat astfel să îmi reamintesc că a cădea este omenesc, dar a te putea ridica este divin, și, că pentru a te vindeca este esențial să te deschizi către ceilalți, către tine însuți, și, mai ales, către Iubire.

Această carte este un excepțional instrument de transformare, este o fereastă deschisă către lumea emoțiilor, lume care este încă puțin cunoscută. Dându-mi dreptul să mă iubesc și să mă accept traversând toate emoțiile trăite, am făcut un pas important către armonie, către pace și către iubire. Pe durata acestor ani în care am colaborat cu Jaques la nașterea acestei cărți, am fost surprinsă să constat cantitatea foarte mare de timp investită, fără să mai amintesc de energia depusă pentru a canaliza toate aceste informații.

Ceea ce doresc fiecăuia dintre voi este să devină din ce în ce mai autonom, din ce în ce mai capabil de a afla de unde provin bolile și afecțiunile care vă afectează. Această recunoaștere va servi și procesului de prevenție și va aduce schimbările necesare în viețile voastre pentru recuperarea stării de sănătate.

Multă sănătate tuturor!

Lucie Bernier – Psihoterapeut, Coordonator al lucrării: Marele dicționar al bolilor și afecțiunilor,; Cuzele subtile ale îmbolnăvirii – de Jaques Martel

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să discutăm mai multe pe tema lui și/sau temele conexe, vă rog să nu ezitați să mă sunați la numărul de telefon 0724 511 176 (număr cu tarif normal), să scrieți un comentariu aici, să trimiteți un e-mail la adresa luminasinelui@yahoo.ro, sau să folosiți pagina de Facebook Lumina Sinelui . Vă asigur că vă voi ajuta cu toată dragostea și lumina! Vă mulțumesc anticipat și vă aștept!

Cu drag,

Radu Mihai Fătulescu – Terapeut Theta Healing și Holistic și Consilier Dezvoltare Personală și de Afaceri

Așa să ne ajute Dumnezeu!

La mulți ani!

Un An Nou magic vă doresc!

Lasă un răspuns

