Schimbă-ți Karma acum!

Eliberez toate tiparele de ganduri care ma limiteaza. Eliberez juramintele de saracie pe care le-am facut vreodata in orice timp , loc, spatiu sau dimensiune. Eliberez cu dragoste si bucurie toate energiile joase din interiorul fiintei mele ce sunt conectate la aceste juraminte. Incepand din acest moment , imbratisez energiile abundentei si Binecuvantarii Divine din viata mea.

Prin decret Divin, in numele Prezentei Divine, prin legea gratiei, a iubirii, a iertarii, a karmei si a divinitatii, eu rup acum si dizolv toate juramintele, contractele pe care le-am facut , eventual de-a lungul timpului, spatiului si in toate dimensiunile, care au putut sa-mi inchida orizontul, mintea, inima si sufletul, de la experimente noi si care au putut sa imi transmita cinism, lipsa de credinta, intelegere gresita sau negativitate legata de noi cai de existenta, de schimbare, de transformare si despre Puterea si Prezenta Spiritului si a Iubirii din interiorul tuturor fiintelor.

Prin decret Divin, in numele Prezentei Divine, prin Legea gratiei, a iubirii, a iertarii, a Karmei si a Divinitatii, eu rup acum si dizolv toate juramintele, contractele pe care le-am facut de-a lungul timpului, spatiului si in toate dimensiunile, care au putut duce la negarea Prezentei Divine si a Increderii mele in tot ce este fiinta mea, in prosperitate si in puterea infinita a Iubirii si a Luminii ce exista in fiinta mea.

Prin Decret Divin, in numele prezentei Divine, prin Legea gratiei, a iubirii, a iertarii, a Karmei si a Divinitatii, eu rup acum si dizolv toate juramintele si contractele pe care le-am facut de-a lungul timpului, spatiului si in toate dimensiunile, care au putut face posibila stocarea, pastrarea oricarui sentiment, forma gand sau memorie nerezolvata, ce au oprit fluxul liber al increderii mele, al credintei, al iubirii, armoniei, echilibrului si al sensului de interconectare a sufletului meu cu toate celelalte fiinte.

Sursa: Net

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să discutăm mai multe pe tema lui și/sau temele conexe, vă rog să nu ezitați să mă sunați la numărul de telefon 0724 511 176 (număr cu tarif normal), să scrieți un comentariu aici, să trimiteți un e-mail la adresa luminasinelui@yahoo.ro, sau să folosiți pagina de Facebook Lumina Sinelui . Vă asigur că vă voi ajuta cu toată dragostea și lumina! Vă mulțumesc anticipat și vă aștept!

Cu drag,

Radu Mihai Fătulescu – Terapeut Theta Healing și Holistic și Consilier Dezvoltare Personală și de Afaceri

Așa să ne ajute Dumnezeu!

La mulți ani!

Un An Nou magic vă doresc!

Un răspuns la „Schimbă-ți Karma acum!

  1. maestrii yoghini au cu totul alta parere despre arderea karmei …
    asta este un fel de „stiinta pentru toti’, sau..cum sa ademenim femeile naive …

    Apreciază

Lasă un răspuns

