9 blocaje în calea obținerii Prosperității și Abundenței

1. Dacă am nevoie de bani trebuie să am întotdeauna grijă să cer obținerea acestora în cel mai bun și mai elevat mod cu putiință pentru binele meu și al Sinelui meu Superior, care reprezintă legătura mea cu Dumnezeu, partea Divină din mine. Nu aș dori să obțin acest lucru dintr-o Poliță de Asigurare împotriva Accidentelor încheiată pe numele meu sau al cuiva apropriat.

2. Fizica ne învață că ceea ce gândim despre viitor ne crează prezentul, așadar ne creează realitatea.

3. Să ne amintim că există destui bani și destulă abundență pentru toată lumea și să nu râvnim la ce au alții. ci să ne concentrăm energia în direcția îndeplinirii propriilor noastre țeluri.

4. Pentru unii oameni, limitarea la un anumit buget le poate bloca manifestarea prosperității și abundenței. Se pot simți forțați să se (auto)supună și caută modalități de a controla senzația că sunt contolați/limitați. Rezultatul este că aceștia cheltuiesc banii înainte de a-i avea, cheltuiesc excesiv pentru a compensa sentimentul că sunt privați de ceva. Orice complex are doi poli. Într-un fel, acești oameni își sapă singuri gropi în propria abundență, din care apoi tot ei trebuie să iasă. Aceasta este de fapt o cale de a ne menține mintea, corpul și spiritul ocupate cu o provocare.

5. Unii dintre noi așteptăm să primim ceva pentru nimic. Aceasta poate fi numită de asemenea – Sindromul Generației Următoare. Mulți copii din actuala generație trăiesc cu convingerea că lumea le este datoare și că nu li se cere nici un efort pentru a obține ceva. Este nepotrivit să ceri Abundență de la Dumnezeu fără a face nimic în acest sens și fără a îți asuma niște responsabilități. Pentru a debloca manifestarea Abundenței și a Prosperității în viețile noastre trebuie să ne modificăm aceste convingeri.

6. Trebuie să fim integri și responsabili pentru propriile noastre acțiuni. Exemple: Să nu luăm electricitate fără a plăti factura, pentru că astfel nu am afecta numai Corporațiile, ci și oaemnii simpli / funcționarii care lucrează pentru acestea; Să nu luăm spațiul personal sau bunurile altei persoane etc.

7. Eliminarea convingerii stămoșești și seculare, adânc înrădăcinate în subconștientul colectiv, până în zilele noastre, conform căreia: Banii sunt ochiul dracului!

8. Eu-ul nostru ne poate crea mari probleme și neajunsuri dacă nu îl ținem tot timpul sub control și în echilibru cu Subconștientul și cu Sinele nostru Superior.

9. Poate părea ceva inocent sau doar o simplă obișnuință, dar a ne plânge că nu avem înseamnă de fapt chiar o  auto-programare care ne blochează să avem acel ceva.

Subiecte asupra cărora să medităm

1. Care ne sunt blocajele în ceea ce privește obținerea Prosperității și a Abundenței?

2. Dacă banii nu ar constitui pentru mine o problemă, unde aș trăi, cu cine, ce aș avea și ce aș face?

3. Care ar fi cel mai rău lucru care mi s-ar putea întâpla dacă aș avea tot ceea ce îmi doresc?

4. Ce aș regreta dacă s-ar întâmpla acest lucru?

5. Cum ar reacționa cei din jurul meu?

Prelucrare după: Vianna Stibal – Theta Healing – Manifestarea Abundenței și a Prosperității
Instructor: Lucian Mihai, Maestrul și Formatorul meu

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să discutăm mai multe pe tema lui și/sau temele conexe, vă rog să nu ezitați să mă sunați la numărul de telefon 0724 511 176 (număr cu tarif normal), să scrieți un comentariu aici, să trimiteți un e-mail la adresa luminasinelui@yahoo.ro, sau să folosiți pagina de Facebook Lumina Sinelui . Vă asigur că vă voi ajuta cu toată dragostea și lumina! Vă mulțumesc anticipat și vă aștept!

Cu drag,

Radu Mihai Fătulescu – Terapeut Theta Healing și Holistic și Consilier Dezvoltare Personală și de Afaceri

Un răspuns la „9 blocaje în calea obținerii Prosperității și Abundenței

Lasă un răspuns

