Anxietatea – cauzele psiho-afective și tratament psihoterapeutic, energetic și spiritual

Anxietatea este o frică de necunoscut, care poate semăna cu o angoasă. Se manifestă prin simtome precum: durere de cap, căldură, crampe, palpitații nervoase, tranpirație abundentă, tensiune, voce puternică, plâns, insomnii etc. Dacă sunt anxios, este posibil să am frisoane de angoasă, un frison care îmi amintește de frica sau de fricile mele. Anxietatea mă face să am o senzație de nod în gât, să îmi pierd stăpânirea de sine și controlul asupra evenimentelor din viața mea, mă împiedică să îmi folosesc bunul simț și discernământul.

Pot, de asemnea, să simt un dezechilibru între lumea fizică, asupra căreia pot avea un anumit control, și percepțiile mele față de o lume imaterială, pentru care nu am explicații sau o înțelegere rațională. Nu mai dețin controlul și mă simt ca și cum aș putea exploda în orice moment. Am un sentiment de pericol eminent, dar nedefinit. Pot fi anxios în orice situație. Devin ca obiectul atenției mele. Dacă atenția mea este centrată pe o frică, atunci voi trăi cu siguranță o stare de anxietate care poate avea legătură cu frica de moarte sau cu ceva care mi-ar putea de această frică, Moartea, lucrurile pe care le ignor sau pe care nu le văd, dar care pot exista, îmi declanșează această frică. Nu am încredere în viață.

Vindecare

Chiar dacă îmi este frică de necunoscut și neg în mod inconștient viața și mecanismele ei accept să îmi concentrez atenția asupra următoarelor aspecte: am încredere în viață și sunt convins că ceea ce mi se întâmplă este spre binele meu, în prezent și în viitor. Simptomele vor dispărea, la fel și frica de moarte, care era de fapt o frică de viață.

Jaques Martel – Marele dicționar al bolilor și afecțiunilor; Cauzele subtile ale îmbolnăvirii

Dacă v-a plăcut acest articol și doriți să discutăm mai multe pe tema lui și/sau temele conexe, vă rog să nu ezitați să mă sunați la numărul de telefon 0724 511 176 (număr cu tarif normal), să scrieți un comentariu aici, să trimiteți un e-mail la adresa luminasinelui@yahoo.ro, sau să folosiți pagina de Facebook Lumina Sinelui . Vă asigur că vă voi ajuta cu toată dragostea și lumina! Vă mulțumesc anticipat și vă aștept!

Cu stimă,

Radu Mihai Fătulescu – Terapeut Theta Healing și Holistic, Ghid Spiritual, Consilier Dezvoltare Personală și de Afaceri

3 răspunsuri la „Anxietatea – cauzele psiho-afective și tratament psihoterapeutic, energetic și spiritual

  1. Exact aceste simptome le-am depistat in urma cu 5 ani… Initial am crezut ca e de natura fizica dar ulterior m-am adresat unui psihiatru. Am nascut primul copil intre timp, dar am dus fff greu sarcina din pricina acestor frici apoi am urmat un tratament cu sertralina timp de un an apoi am nascut al doilea copil, in 2014. Dupa alaptare am mers din nou la psihiatru intrucat o parte din manifestari isi fac iarasi aparitia si anume palpitatiile. Acum iau escitalopram . E ok? Celia, 39 de ani.

    Apreciază

  2. draga celia,trebuie sa stii ca aceste stari de anxietate cu toate manifestarile somatice(palpitatii, dureri,nod in gat etc) sunt date de adrenalina in exces care este secretata de corpul nostru la orice gand negativ care ne trece prin minte .Daca reusiti sa constientizati acest lucru incet-incet vor disparea starile de rau ,ar fi bine sa mergeti sa faceti cateva sedinte de terapie psiho-comportamentala la un psiholog bun si rugati-va cu toata inima la Domnul IISUS HRISTOS MANTUITORUL NOSTRU. CU multa dragoste o femeie care a trecut prin iadul anxietatii

    Apreciază

Lasă un răspuns

