Călătoria Eroului – Propria mea traumă originară

Iată o poveste din viaţa mea, care vă va oferi o imagine a dimensiunilor cărora li se adresează recuperarea sufletului: Am fost născut în Cuba, iar când aveam 10 ani, a avut loc o revoluţie în ţară. Războiul a izbucnit, dar nimeni nu ştia cine era inamicul, întrucât toată lumea vorbea aceeaşi limbă şi era îmbrăcată la fel. Într-o zi, tatăl meu mi-a dat pistolul său de calibru 45 – un Colt din armata americană. Aşezaţi în faţa casei, mi-a arătat cum să-1 folosesc şi mi-a explicat: „Atunci când sunt plecat, tu eşti bărbatul în casă, de aceea trebuie să le protejezi pe mama, pe surorile şi pe bunica ta. Iar dacă cine va încearcă să intre, trage prin uşă!”. Am stat lângă uşă timp de mai multe săptămâni, ascultând zgomotul de împuşcături care se auzeau la câteva străzi mai încolo, până când, în final, trei poliţişti au venit acasă. Mai întâi au bătut la uşă, iar când au văzut că nu le răspunde nimeni, au încercat să dărâme uşa. M-am întrebat: să trag prin uşă, sau să aştept ca ei să vină înăuntru? Apoi am făcut ceea ce orice copil de zece ani ar fi făcut: am pus arma jos şi am mers la fereastră. Unul dintre bărbaţi m-a văzut prin geam, dar eram doar un băieţel înspăimântat, aşa că le-a spus celorlalţi: „Haideţi, nu e nimeni aici. Să mergem.”. În acea zi mi-am pierdut copilăria.
Trauma originara
Am crescut foarte repede, pe parcursul celor câteva săptămâni cât am stat cu moartea la uşă. Am uitat cum era să fii doar un copil, şi am devenit un bărbat mic şi serios. De asemenea, a început să-mi fie frică de străini – aveam coşmaruri frecvente cu oameni care dărâmau uşa casei şi luau cu ei toate fiinţele iubite. Cu ajutorul călătoriei, a regresiei în timp, am putut să-1 vizitez pe băieţelul care s-a confruntat cu moartea, când avea zece ani. în Spaţiul Graţiei Divine, l-am regăsit pe micul Alberto şi i-am spus că totul va fi bine, că l-am căutat şi că niciodată nu va mai purta povara de a-şi apăra singur familia. Când mi-am recuperat Sinele de la vârsta de zece ani, nu aveam mai mult de treizeci de ani, dar mi-am câştigat copilăria. Am putut să renunţ la permanenta mea seriozitate şi neîncredere în ceilalţi, am încetat să mai văd totul ca fiind o criză de-viaţă-şi-de-moarte. Am încetat să mai trăiesc numai în scopul de a supravieţui şi am început să îmi recapăt bucuria de a trăi.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo, Ph.D
 

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Theta Healing

2 răspunsuri la „Călătoria Eroului – Propria mea traumă originară

  1. Pingback: Călătoria Eroului – Transformarea prin călătorie | Vindecarea și echilibrarea trupului, minții, sufletului și spiritului·

  2. Pingback: Călătoria Eroului – Povestiri și umbre | Terapie, Vindecare, Șamanism, Theta Healing, REIKI, Psihologie Energetică, EFT, Radiestezie, Inforenergetică·

Lasă un răspuns

