Călătoria Eroului – Rescrierea şi renegocierea contractelor sufletului

Multe religii recunosc necesitatea de a renegocia contractele sufletului. Iudaismul are Yom Kippur, o zi sfântă în care o persoană nu numai că se căieşte pentru păcatele din anul anterior, dar este capabilă şi să se elibereze de obligaţiile faţă de Dumnezeu şi faţă de el însuşi, pe care nu le-a putut duce la bun sfârşit, după ce a făcut eforturi sincere. Absolvirea de păcate din tradiţia creştină este, de asemenea, o renegociere bazată pe un efort sincer, care sună cam aşa: „Mărturisesc că am păcătuit. Ce pot face pentru a renegocia contractul legat de osânda eternă?” Penitenţele stabilesc bazele unui nou contract, care oferă absolvirea de păcate.
re-negocierea contractelor sufletului
Problema în privinţa formelor religioase de ispăşire este că ele depind de iertarea oferită de un Dumnezeu exterior, sau de unul dintre reprezentaţii lui – dar, prin călătorie, ne putem renegocia în mod direct contractele sufletului. Vedem ceea ce este important şi esenţial în vieţile noastre, dar şi ce nu este, la fel cum Psyche a sortat seminţele. Şi, la fel ca Psyche, vom lua lâna de aur – preţioasa lână pe care o vom toarce şi ne vom ţese o nouă viaţă – şi vom bea apa sfântă pe care puţini au gustat-o vreodată, înainte să coborâm în Lumea de Jos şi să ne recuperăm frumuseţea interioară şi puterea.
Chiar dacă a conştientiza contractele personale ale sufletului înseamnă a face primul pas către a le transforma, nu trebuie să aşteptăm un moment de criză, pentru a începe să facem schimbări, ci putem renegocia termeni mai favorabili, înainte ca lumea noastră să se întoarcă cu susul în jos. Deseori, Păzitorul Pragului ne va ajuta – aşa cum s-a petrecut şi cu studenta mea, Denny:
„Spaţiul Contractelor mele arăta ca o mare bibliotecă publică: erau multe şiruri de cărţi aliniate de-a lungul pereţilor, dar era şi un funcţionar care a luat o carte pe care sta scris prenumele meu. Am mers la o masă şi am citit. Iniţial, părea să fie o listă cu tot ceea ce voi aduce în această viaţă. Aproape de sfârşit, scria: „Ea sau el care e mai în vârstă, mai mare şi mai puternic şi declară că este mai inteligent, ajunge să deţină puterea”. Aceasta îmi suna foarte familiar, deoarece, în copilărie, fraţii mei mai mari deţineau toată puterea. într-un mod iubitor, dar ferm, Păzitorul Pragului a început apoi să mă încurajeze să merg mai departe. în final, am primit o ştampilă mare, pe care scria „ANULAT”, iar eu am început să ştampilez acest cuvânt pe contract, cu multă energie.”
Atunci când ne schimbăm contractele sufletului, se schimbă şi multe alte aspecte ale vieţii noastre. Este necesar să renegociem termenii multora dintre relaţiile noastre – ceea ce unor persoane nu le va face nicio plăcere. Ele s-au obişnuit cu Sinele nostru rănit şi obsedat de muncă, iar dacă ne schimbăm, e posibil să aibă sentimentul că le-am părăsit, abandonat sau dezamăgit, într-un fel sau altul. Va fi necesar să ne folosim cele mai bune calităţi de negociator, pentru a rescrie aceste contracte.
În mai multe moduri decât putem noi anticipa, rescrierea contractelor sufletului nostru reprezintă o experienţă foarte puternică, ce ne va transforma viaţa, astfel încât este necesar să ne anunţăm fiinţele apropiate – copiii, soţul (soţia), şeful şi prietenii – de aceste transformări interioare, pentru a putea relaţiona cu persoana nouă care vom deveni şi pentru a o putea sprijini.
Alberto Villoldo – Recuperarea Părților de Suflet

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

Lasă un răspuns

