Călătoria Eroului – Contracte sufletești moștenite

La fel cum am moştenit traume psihologice de la strămoşii noştri, am moştenit şi multe dintre contractele sufletului lor. De exemplu, copiii celor care au supravieţuit Holocaustului suferă adesea depresii profunde, care sunt în legătură directă cu contractele ancestrale care le limitează încrederea şi speranţa că lumea este bună. Frica economică şi un sentiment de lipsă poate să treacă şi ele de la o generaţie la alta, în cazul în care măcar unul dintre membrii familiei a suferit greutăţi majore – de exemplu, a trăit în perioada marii crize economice de la sfârşitul anilor ’20. Incapacitatea de a avea încredere în oameni poate trece de la o generaţie la alta, atunci când mama este abandonată de soţul ei. în asemenea cazuri, atât timp cât aceste legăminte sunt valabile, generaţia actuală trebuie să-şi petreacă viaţa plătind o datorie despre care nu ştie nimic. Chiar şi Biblia vorbeşte despre aceste contracte dintre generaţii, atunci când ne învaţă că păcatele tatălui vor fi plătite abia după şapte generaţii.
karma de familie
Vă voi oferi un exemplu de un contract străvechi din propria mea familie. Atunci când fratele meu a fost diagnosticat cu cancer la creier, la vârsta de 47 de ani, l-am luat şi l-am dus la un vindecător renumit, care i-a spus: „Lucrez asupra câmpului tău de energie luminoasă, în următoarele trei zile vei avea un drenaj, într-o parte a capului. Să nu faci nici un fel de raze X şi nu opri această scurgere, timp de zece zile.” Exact după trei zile, o deschidere minusculă a apărut într-o parte a capului (care se vedea, deoarece fratele meu era ras din cauza chimioterapiei) şi a început să curgă un lichid galben. Nimeni nu putea spune despre ce era vorba. Tatăl meu, care a fost întotdeauna sceptic, era foarte derutat. A intrat în panică şi a insistat ca doctorul său să-i facă o radiografie, pentru a vedea ce se petrece. I-am implorat pe amândoi să aştepte până la sfârşitul perioadei sugerate de vindecător. Chiar şi doctorul i-a spus: „aşteptaţi încă o săptămână – nu va fi mai rău de atât. Medicina nu mai poate face nimic în acest moment.” Deşi fratele meu era epuizat de toate tratamentele din spitalele occidentale, temerile tatălui meu au câştigat. După ce a fost făcută radiografia, drenajul s-a oprit, iar fratele meu a murit, două săptămâni mai târziu.
Este adevărat că fratele meu a trebuit să facă o alegere, pentru a-şi reevalua contractul sufletului său, care spunea: „Dacă nu-1 ascult pe tata, el nu mă va mai iubi”. Dată fiind starea sa de slăbiciune, nu a avut energia să aleagă altceva, chiar dacă a luptat întreaga viaţă pentru a se elibera de această obligaţie. Fratele meu a sfârşit protejându-şi contractul sufletului cu preţul vieţii, deoarece nu dorea să-1 trădeze sau să-1 dezamăgească pe tata.- fiindu-i mai uşor să accepte moartea, decât să-şi schimbe credinţele. împotriva voinţei mele, a trebuit să accept alegerea lui şi să-l ajut cât de mult am putut, dar am simţit că nu trebuia să sfârşească astfel. Rescrierea contractelor sufletului sau anularea lor este o forţă eliberatoare, care ne permite să ne dezvoltăm un sistem de credinţe deschis la ambele capete, ceea ce ne va conduce la noi experienţe de viaţă şi la noi legăminte – şi care este posibil chiar să ne salveze viața.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo – PhD

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu-Mihai Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

Lasă un răspuns

