Călătoria Eroului – Cancerul vindecat

Atunci când am întâlnit-o pe Linda, trainer de succes şi fotograf talentat, ea fusese diagnosticată cu cancer la sân şi urma tratament de chimioterapie. în Spaţiul Traumelor, am descoperit o fetiţă de trei ani, mânioasă şi înspăimântată. Când am încercat să mă apropii de ea, a fugit plângând, spunând că nu mai poate avea încredere în nimeni, pentru că toţi au părăsit-o. Linda a recunoscut acest copil şi a explicat: „într-un fel, am fost complet abandonată când aveam trei ani. Mama era în spital cu depresie după naşterea mea, nefiind cu adevărat prezentă în viaţa mea timp de luni de zile, iar tata fusese omorât când eu aveam 18 luni. Eu şi mama am mers să locuim la părinţii ei, dar când eram mică, am văzut-o pe bunica mea că aproape şi-a dat foc, încercând să aprindă flacăra de veghe în cuptor. După asta, am decis că ea nu era un refugiu sigur… dar bunicul meu era tandru şi puternic. Am amintiri minunate cu el, când mă ridica pentru ca să mă pot uita prin deschiderea pătrată din gard. Astfel am putut vedea, de cealaltă parte, o grădină secretă şi am fost încântată. De asemenea, mi-a făcut o carte de cântece şi poezii, pe care o mai am încă. A murit în somn, atunci când eu aveam trei ani – iar o parte din mine a plecat cu el.”.
negociere contract
„Contractul sufletului pe care l-am făcut”, a continuat Linda, „a fost să rămân în umbră. Am luat decizia de a crea singură, de a mă juca singură şi de a nu ieşi în lume.”. Când am trecut cu Linda prin Spaţiul Contractelor Sufletului, ea a văzut o stâncă veche acoperită cu semne, care erau parţial acoperite de un fum negru. Fumul a împiedicat-o să citească mesajul, până în clipa în care era pregătită să-1 accepte. Ea a rugat fumul să se îndepărteze şi, când acesta a dispărut, ea a putut vedea clar că pe piatră scria: DA. „Acesta este noul meu contract”, a conştientizat Linda. Era rugată să spună da vieţii şi oportunităţilor pe care aceasta i le oferea. „Dintr-o dată, momentul a devenit foarte serios, deoarece ştiam că acesta era un legământ spiritual pe care am fost sfătuită să mi-1 asum”, a spus ea. „Dacă nu aş fi spus da, e posibil ca oportunitatea să nu mai apară din nou. Iar dacă am spus da, trebuia să trăiesc acest legământ. Am simţit că era o mare hotărâre. Eram speriată, dar în ace laşi timp m-am simţit binecuvântată – aşa că am spus da.”
Precum puteţi vedea, aceste contracte au un preţ foarte mare. în cazul fratelui meu, acesta 1-a costat viaţa. Bonnie a petrecut mai mulţi ani departe de fiica sa şi fără o relaţie romantică semnificativă în viaţa ei; dar, la un an după acea călătorie de recuperare a sufletului, am căsătorit-o cu noul ei soţ. Sănătatea şi creativitatea Lindei au fost compromise, până în momentul în care ea a renegociat aceste contracte şi a putut să spună un da, vieţii. Acum este vindecată de cancer şi s-a întors la activitatea ei de artistă talentată şi de trainer.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo – PhD

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu-Mihai Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

Un răspuns la „Călătoria Eroului – Cancerul vindecat

Lasă un răspuns

