Călătoria Eroului: Renegocierea contractelor sufletului

Al doilea spaţiu ne revelează contractele sufletului pe care le-aţi făcut în momentul traumei originare, iar acum tocmai aţi rugat personajele de acolo să vă explice detaliile legământului pe care l-aţi făcut. Acum vom iniția un dialog cu acestea, pentru a derula procesul de renegociere a contractelor şi pentru a obţine termeni mai favorabili, care nu vă vor mai restricţiona în activitatea voastră zilnică. Acest dialog va trezi vocile unor puternice elemente de vindecare din psihicul vostru. Acestea sunt vocile părţilor din suflet care caută un nou legământ, cu o atitudine mai optimistă faţă de viaţă. Vom începe prin a adresa întrebări simple, ca de exemplu: „Cine eşti?”, „Cum de ai venit să mă ajuţi?” şi „Ce anume ai vrut să ceri, de fapt?”.
negocierea contractelor
Următoarele rânduri sunt un exemplu al dialogului purtat de Bonnie, când şi-a renegociat termenii contractului sufletului:
Bonnie: De ce plângi?
Femeia: Fumul, nu pot să-mi văd copiii…
Bonnie: Unde sunt ei?
Femeia: Sub dărâmături. îl pot auzi pe cel mic plângând… Dumnezeule, de ce mi-ai făcut asta? Lasă-i să moară înaintea mea, ca să-mi poată auzi vocea şi să ştie că sunt aici cu ei.
Bonnie: Asta este ceea ce-I ceri tu lui Dumnezeu? N-ai dori ca cei mici să ştie că mama lor le este aproape şi că îi iubeşte?
Femeia: Nu vreau ca ei să moară singuri.
Bonnie: încearcă aşa: „Doamne Dumnezeule, fă astfel încât copiii mei să ştie întotdeauna că sunt cu ei şi că-i iubesc.” Asta vrei să spui?
Femeia: Da, asta vreau. Fă-i pe copiii mei să ştie că mama lor va fi întotdeauna lângă ei, pentru a-i susţine.”.
Bonnie: Fii în pace, draga mea. Poţi să mergi acasă. Copiii tăi sunt bine.
Acum, iată conversaţia Lindei, atunci când şi-a renegociat termenii contractului sufletului, prin bunicul ei:
Linda: Unde eşti?
Bunicul: Sunt peste tot şi în interiorul tău
Linda: îmi pare rău că nu am fost conştientă de prezenţa ta. Am crezul că eşti chiar bunicul meu, care a plecat cu mult timp în urmă. Cum pot să te recunosc?
Bunicul: Sunt aici acum şi am fost aici, cu mult înainte ca bunicul tău fizic sa se fi născut. M-ai văzut în copacul de lângă drum. Mi-ai simţit răsuflarea în vânturile furtunii. M-ai auzit, ca bufniţă în noapte. M-ai simţit în câmpii, în legendele şi în spiritele oamenilor care au trăit aici înaintea ta. De îndată ce începi să te uiţi, mă vei vedea.
Linda: Asta e foarte frumos – mulţumesc. Am nevoie de puterea ta acum, de protecţia ta. Încerc să cresc, să integrez flacăra din interior, înţelepciunea. Totul este uriaş, iar Sinele meu mic este temător şi încă vulnerabil.
Bunicul: Am privit aceste lucruri şi le consider la fel de preţioase ca o plantă fragilă care se naşte dintr-o sămânţă. Da, eşti cu adevărat vulnerabilă, dar planta este vie, are rădăcini şi este protejată
şi udată de ploile Spiritului.
Linda: Cum aş putea să apelez la tine, pentru a o proteja şi apăra pe micuţa Linda?
Bunicul: Cheamă-mă în fiecare zi în meditaţiile tale şi vom vorbi unul cu celălalt. Te voi atinge, iar tu îmi vei simţi braţele în jurul tău. Te voi ridica în braţe, ca să priveşti prin deschizătura zidului şi vei vedea grădina secretă din partea cealaltă. într-o zi vei trăi acolo – dar, înainte de toate, va fi sarcina ta să-i ridici pe ceilalţi şi să-i faci să vadă prin deschizătură, că grădina există.
Noul contract i-a adus Lindei o îndatorire de „a-i ajuta pe ceilalţi să vadă grădina”. Noul ei contract a clarificat faptul că vindecarea sa era într-o strânsă corelaţie cu vindecarea celorlalţi.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo – PhD

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu-Mihai Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

4 răspunsuri la „Călătoria Eroului: Renegocierea contractelor sufletului

  1. Buna ziua , as dori daca se poate ptr inceput ,cum se procedeaza ,cum se incepe o renegociere a contractelor sufletelor , adica cand faci ptr prima data va multumesc

    Apreciază

  2. Pingback: Călătoria Eroului: Renegocierea contractelor sufletului – detoatepentrutoti2016·

Lasă un răspuns

