Călătoria Eroului – Ce m-a învățat lupul

Aspectul fascinant al recuperării sufletului este acela că Spiritul vă oferă orice animal de putere aveţi nevoie, fără a fi nevoie să vă gândiţi la aceasta, întrucât acesta nu este un proces raţional. Pur şi simplu, trebuie să lucraţi cu ceea ce vi s-a dat şi să exploraţi atributele animalului, pe măsură ce îşi revelează înţelepciunea. Puteţi chema un animal de putere, acesta va veni… apoi depinde de voi să descoperiţi cum veţi lucra cu el.
Animale de putere
De exemplu, atunci când s-a născut fiul meu, am regăsit lupul ca animal de putere. El a venit la mine pe neaşteptate şi s-a aşezat alături de mine. Mi-a spus că mă va învăţa cum să-i fiu profund loial familiei mele, aşa cum este şi el loial haitei sale – dar, în acelaşi timp, să pot hoinări unde vreau. El mi-a povestit despre calităţile sale, care sunt dăruirea şi angajarea, şi care nu afectează individualitatea – iar acestea erau, lecţiile pe care eu trebuia să le învăţ, întrucât îmi petrecusem mare parte din viaţa de adult, în Anzi şi în zona Amazonului. Lupul m-a învăţat loialitatea şi independenţa. M-a învăţat să fiu o parte a familiei, fără a mă simţi constrâns de ea. Am învăţat că pot să-mi servesc cel mai bine familia, dacă îmi păstrez, în acelaşi timp, şi propria identitate şi scopul în viaţă.
Chiar dacă animalele de putere simbolizează atributele pe care trebuie să le dobândim pentru a deveni întregi, ele prezintă şi capcane. Femela jaguar, de exemplu, este extrem de dedicată micuţilor ei şi uimitor de protectivă, dar masculul jaguar stă cu ea doar două săptămâni pe an – în restul timpului el marchează teritoriul, la zeci de kilometri distanţă. Deci, dacă deveniţi prea cazanieri şi domesticiţi, sau dacă doi iţi să vă reîntoarceţi la exploratorul din voi, aţi putea lu
cra cu energia jaguarului mascul; dar dacă vă lipseşte un părinte protector şi doriţi să vă sporiţi starea de siguranţă în lume, s-ar putea să vă fie necesară energia femeii jaguar. Doar fiţi siguri de forţa, dar şi de slăbiciunile animalului de putere, atunci când lucraţi cu acesta.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo – PhD

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu-Mihai Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

Lasă un răspuns

