Credințele limitative: Vacile sacre

Puteţi să vă pregătiţi pentru o călătorie în Lumea de Sus, prin renunţarea la credinţele voastre limitatoare despre iubire, putere, bani şi sănătate, cum ar fi: „Nu sunt suficient de bun”, „Nu merit asta”, „Recuperarea sufletului nu va funcţiona în cazul meu”, sau „Am prea multe responsabilităţi, pentru a mă schimba.” Alte versiuni sunt: „Atunci când copiii vor creşte, mă voi schimba”, „Voi practica yoga, atunci când voi avea mai mult timp”, sau „Când voi avea suficienţi bani, nu voi mai munci atât de mult şi voi mânca mai corect.”.
vacă sacră
Avem aceste credinţe limitatoare, sau „vaci sacre”, deoarece credem că ele ne oferă siguranţă – dar, în realitate, ne împiedică să atingem unicul lucru ce ne va permite să trăim experienţa magicului din lume. Ne convingem pe noi înşine că, dacă renunţăm la vacile sacre, nu ne va mai rămâne nimic. Cu alte cuvinte, credem că e mai bine să ne agăţăm de puţinul pe care îl avem, decât să nu avem absolut nimic. Mai bine o relaţie proastă, decât nicio relaţie; mai bine un serviciu prost, decât niciun serviciu.
De exemplu, una dintre vacile mele sacre era frica de a nu fi capabil să-mi cresc copiii. Îmi spuneam mereu: „De-abia atunci când copiii vor creşte, mă voi dedica mai mult chemării de scriitor şi vindecător, dar acum trebuie să fiu responsabil şi să lucrez la universitate”. La un moment dat, când copiii mei erau încă mici, am părăsit universitatea şi m-am îndreptat către zona Amazonului. în acea călătorie mentorul meu m-a întrebat: „Alberto, doreşti să trăieşti ca un vultur, sau ca un pui de găină?”.
Bineînţeles că nu doream să trăiesc ca un pui de găină! Dar erau foarte multe de spus în legătură cu siguranţa pe care ţi-o dă o masă regulată, într-o ogradă de găini, cât şi un gard de sârmă care ţine vulpea departe. Ograda este echivalentul unui serviciu într-o corporaţie ce oferă un plan de pensionare – sau, în cazul meu, o poziţie de profesor universitar, cu un salariu asigurat. Ştiam că mulţi dintre noi părăsesc ograda de găini, dar rămân înţepeniţi în curte – adică, ne uităm cu jind spre coteţul de găini, întrucât ne lipseşte curajul de a zbura.
A trebuit să privesc în faţă faptul că dacă doream să zbor cu vulturii, eram obligat să fac anumite schimbări în viaţa mea. Trebuia să renunţ la siguranţa oferită de postul de profesor, pentru a putea să-mi continui cercetările în Amazon. în acea perioadă, eram unul dintre cei mai tineri membri ai colegiului de profesori Universitari, şi aveam un viitor academic promiţător. Decizia mea a însemnat să sacrific aşteptările pe care le aveau toţi de la mine – împreună cu cele pe care le
aveam de la mine însumi.
Totuşi, după câţiva ani plini de provocări, noua mea carieră a prins avânt şi am fost capabil să oferabundenţă familiei. Nu mai predam la universitate, dar am început să ţin conferinţe prin lume. Vaca mea sacră îmi stânjenea capacităţile de a experimenta ce înseamnă adevăratul succes.
„Să reparăm trecutul și să vindecăm viitorul, prin recuperarea sufletului” – Alberto Villoldo – PhD

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu-Mihai Fătulescu – Maestru Reiki și Terapeut Psihologie Energetică, Șamanism, Theta Healing, Radiestezie și Inforenergetică

Lasă un răspuns

