Vindecare/rezolvare tipare ancestrale, autosabotaje și vinovății – Studiu de caz

Perioada în care trăim este destul de bulversanta, mai ales pentru cei care și-au pus întrebări legate de existența și rostul nostru pe pământ și și-au ales caile potrivite lor pentru evoluție. Venim cu tipare ancestrale, uneori destul de dure, pe care trebuie sa le vindecam, dar nu ne dam seama cum sau sunt atât de inradacinate sau numeroase încât ne coplesesc. Dar,dacă îți mai dai și cu stângul în dreptul, cum mi se întâmpla mie uneori,asta e și mai și.
Vinovatie
În luna iulie a.c. am „reusit” să mă intoxic cu clor și să-mi creez o stare groaznica,într-o perioada în care eram singura acasă și cu 2 animalute (catel și pisica), geloase una pe cealaltă. Nu știam ce sa mai fac,deoarece intrasem și într-o stare de stres și nemultumire și ma blocasem. Imi era rău și nu-mi reveneam. Având în vedere ca,pe internet am găsit foarte des soluții potrivite mie, cautand, am dat peste un articol, iar la sfârșit era o oferta din partea domnului Radu Fătulescu .
Cum nimic nu este întâmplător, l-am sunat și am constatat din discuție,ca ma poate primi în câteva ore (desi era Sâmbăta dupa masa). Ulterior, intalnindu-ne,am găsit o persoana binevoitoare,calma, plina de solicitudine și cu multă rabdare. M-a ajutat mult în acel moment, iar ulterior, am descoperit și faptul ca am niște vinovatii de care încă ma țineam destul de strâns și pentru care trebuia făcut ceva.
V-am povestit toate acestea,ca sa înțelegeți ca, este extraordinar sa întâlnești astfel de oameni,mai ales ca (e punctul meu de vedere), bolile noastre nu pot fi tratate și mai ales vindecate de doctori cu pastile.Suntem un întreg, nu numai fizicalitate,iar chimicalele ne ascund foarte adânc problemele reale.
Ii mulțumesc domnului Radu Fătulescu ca exista și ii urez mult succes în ceea ce face și în evoluția personala.
Veturia Popa, București

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail la adresa radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile la cabinet.

Radu Fătulescu – Terapeut Reiki și Theta Healing

Lasă un răspuns

