În căutarea scopului vieții – Studiu de caz

Anul acesta am fost și sunt într-o continuă schimbare, într-un întreg proces de trezire și conștientizare a ceea ce am crezut și simțit de când mă știu, în această viață pe Pământ. Și anume că viața înseamnă mai mult decât știm, există mai multe decât credem că știm, vedem, auzim și simțim. Iar anul acesta am avut multe confirmări, pe mai multe planuri, în acest sens. În lunile intense de introspecție, am observat ce greșeli am făcut și cum le-am repetat, și mi-am dorit să le îndrept, astfel că am început să lucrez mult cu mine. Am început să meditez, să lucrez cu cele șapte chakre, să mă rog, să cer să fac pace cu mine, să fiu o ființă echilibrată, să trăiesc în armonie.
Scopul vietii
Zilnic am început să îmi pun întrebări și să îmi răspund sincer, să îmi derulez și văd amintirile ca un film și să observ anumite tipare. Am început să fiu un spectator în propria viață și am urmărit cu interes persoanele care au apărut sau reapărut în viața mea. Au existat și cazuri în care altele au dispărut. Am lăsat în urmă anumite energii și le-am primit pe altele în viața mea, mai bune,  mai înalte și  pozitive.  Și  așa am început și  eu să fiu,  mai echilibrată,   mai liniștită și  mai împăcată cu sine. Mai aveam și mai am de lucru, dar toate se rezolvă cu răbdare, iertare, acceptare și iubire necondiționată.
Cum am ajuns la Theta Healing este o poveste interesantă. La începutul verii, mi-am făcut un jurnal, un caiet  în care scriu de mână orice simt și  gândesc,  oricând simt nevoia,  chemarea să mă descarc de informații, emoții, sentimente. Într-o zi, după un monolog de câteva pagini și șiruri de întrebări adresate mie și sufletului meu, am scris la final, pe un rând separat, „lumina sinelui”. M-am întrebat de ce și ce înseamnă asta, deoarece simțisem altfel îndemnarea de a scrie această expresie. Mă gândeam că poate am citit ceva pe undeva, așa că am intrat pe internet și am dat o căutare, și așa am ajuns la domnul Fătulescu.
Mi-am zis că nimic nu este întâmplător și am început să citesc articolele postate pe site-ul său. I-am văzu numărul de telefon și l-am sunat să mă programez. Nu știam ce înseamnă o ședință la dânsul, nu m-am documentat și nu mi-am făcut niciun fel de așteptări. Nu aveam habar despre ce mă așteaptă și mă încânta ideea aceasta. Eram doar curioasă să aflu de ce mi-a apărut în acest mod, în jurnalul meu. Ședința a fost extrem de intensă. Am simțit cum mă curățam de ceea ce nu mai era necesar, cum se deblocau anumițe emoții, amintiri, păstrate acolo sau uitate și nu își mai aveau rostul. Am închis ochii și domnul Fătulescu a început să rostească anumite programe. Uneori plângeam și mă simțeam ușurată fizic, psihic și emoțional. În funcție de ce eliberări cerea dânsul, eu le ofeream și simțeam pe loc cum mă curățam de ele. În același timp, aveam și senzații fizice, corpul fizic și chakrele mele lucrau de asemenea. Am plecat și mai împăcată de la acea terapie și mai încrezătoare în propriile forțe.
Într-o lume în care credem că le știm pe toate, și totuși existența noastră încă e sub semnul întrebării, ne dorim să știm cine suntem, de ce, cum și de unde venim, fiecare are propriile întrebări și răspunsuri sau încă le caută. Am fost învățați să căutăm în exterior, când, de fapt, totul este în interior. Dacă simțim nevoia de confirmări exterioare, este în regulă, nu suntem de condamnat. Avem liberul arbitru și putem cere ajutorul oricui ne dorim. Chiar și de curiozitate recomand o ședință de Theta Healing, Reiki sau Psihologie Energetică. Fiecare are dreptul să încerce, să vadă cum e și să tragă singur o concluzie.
O zi minunată vă doresc!
AludoR, București

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau să trimite un e-mail la adresa radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea beneficiarului, pentru ședințele desfășurate la cabinet.

Radu Fătulescu – Terapeut Reiki și Theta Healing

Lasă un răspuns

