Impresii după terapie

În urma multor provocări ale vieții, trecând prin multă suferință și diverse experiente în care nu găseam răspunsuri, am început să caut, să citesc, să fac cursuri de dezvoltare personala si anumite initieri , cu scopul de a mă cunoaște și de a afla ce se afla dincolo de noi, să aflu acel ceva care de mică mă punea pe gânduri și nu știam de ce mă simt câteodată atât de singură și de cine mi- era atât de dor.

Terapie Reiki

În urma a 4 ani de citit si învățat s-a întâmplat ca tatăl meu să se întoarcă acasă, în ceruri, după o luptă grea cu cancerul la plămâni.Am încercat să fiu echilibrată și să-i susțin pe toți în jurul meu, să fiu puternică știind că totul nu este decât o trecere în altă dimensiune și că Sufletul nu moare niciodată, însă pe lângă aceasta pierdere, a tatălui meu au început fel si fel de alte provocări din partea celor mai dragi ai mei.

Nu intru în detalii, căci sunt multe si dureroase. Cert este faptul că , deși făceam meditații, rugăciuni, la un moment dat, din cauza faptului că nu am pus în aplicare detașarea de tot si toate, am început să clachez. Aveam fel si fel de frici, crize de nervi, scurgeri de sânge, dureri de piept, nu mai vedeam în nici un fel rostul meu în această viață. Am plecat spre Servici cu lacrimi în ochi, cerând lui Dumnezeu să-mi dea un semn, sa- mi arate calea , căci nu mai puteam, mă simțeam copleșită.

Ajungând la locul de muncă, așteptând să se încarce telefonul de Servici ca să pot sa- mi fac treaba, am intrat un pic pe facebook si am văzut o amintire de acum un an, o postare pe care o distribuisem în iulie 2015 de a domnului Fătulescu. În acel moment am intrat pe pagina dumnealui si i-am văzut numărul de telefon, si primul impuls a fost să-l sun. Este ceea ce am si facut. Ce mi-a plăcut foarte mult la acest om, a fost faptul că, după ce i-am povestit prin ce trec si l-am întrebat dacă mă poate ajuta, mi-a spus că poate să încerce să o facă, nu mi-a promis marea cu sarea.

Am luat decizia să merg la o consultație si rezultatele au fost uimitoare pentru mine, care știu destul de multe despre astfel de tehnici. De când am intrat, am găsit un om cald si răbdător si in momentul in care a început să lucreze pe mine i- am simtit energia imediat. Când am ajuns acolo eram deprimată iar când am plecat eram zâmbitoare si intr- o stare pozitivă și echilibrată.Și asta nu este tot, am constatat că sângerarea care nu se mai oprea de două săptămâni, s-a oprit și sânii nu mă mai dureau deloc.

Mulțumesc cu multă recunoștință domnului Fatulescu si am încredințarea ca Dumnezeu lucrează prin oameni si ca, oricât am ști și am cunoaște, la un moment dat avem nevoie de alți oameni care să ne ajute si sa ne învețe. Va recomand tuturor celor care sunte-ti intr-o criză existential a sau ave-ti nevoie de ajutor să apelați cu cea mai mare încredere la acest om , pe care eu il consider Minunat.

Mariana Mari

Pentru mai multe exemple puteți consulta pagina Impresiile beneficiarilor.

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu Fătulescu – Terapeut Reiki și Theta Healing

Lasă un răspuns

