Rețeta de Bază din Psihologia Energetică (EFT) – Ajustările din Rundele Următoare

Să prespunem că folosiți Rețeta de Bază din Psihologia Energetică (EFT) pentru o anumită problemă: teamă, durere, supărare, etc.. Uneori, problema pur şi simplu dispare după doar o rundă, în timp ce alteori o singură rundă nu oferă decât o uşurare parțială. În acest din urmă caz este nevoie să adăugați încă una sau chiar mai multe runde suplimentare. Aceste runde suplimentare trebuie să fie uşor ajustate, pentru a obține cele mai bune rezultate. Iată de ce: Unul dintre principalele motive pentru care prima rundă nu elimină totdeauna complet o problemă, este reapariția Inversării Psihologice.

eft-percutare2

De această dată, Inversarea Psihologică se arată într-o formă oarecum diferită. În loc să vă blocheze progresul în întregime, ea blochează acum orice progres de eliminare a ceea ce a mai rămas. Ați făcut deja un pas înainte, dar v-ați oprit înaintarea către eliberarea completă din cauză că Inversarea Psihologică intervine de o manieră care vă reține să mergeți încă şi mai departe.

Deoarece subconştientul tinde să fie foarte concret, la obiect, rundele ulterioare de Rețetă de Bază trebuie să sublinieze faptul că acum lucrați pe resturile de problemă. Ca urmare, de data asta afirmația din cadrul Pregătirii, ca şi Fraza de Aducere Aminte, trebuiesc ajustate. Iată care este formatul ajustat pentru afirmația din Pregătire:

„Chiar dacă încă mai am un rest din această problemă/amintire, mă accept profund şi complet aşa cum sunt!”

Vă rog să observați cuvintele de accentuare: încă şi un rest, şi cum schimbă ele direcția afirmației către resturile care au mai rămas din problemă. E uşor de făcut această ajustare şi, după un pic de antrenament, o veți folosi foarte natural.

Studiați afirmațiile de ajustare de mai jos. Ele reflectă ajustări la afirmațiile originale pe care vi le-am prezentat în articolele anterioare.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această teamă de vorbit în public, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această durere de cap, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această furie împotriva tatei, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această amintire din război, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această înțepeneală a gâtului, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din aceste coşmaruri, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această poftă de alcool, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această teamă de şerpi, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

** Chiar dacă încă mai am un rest din această depresie, mă accept profund şi complet aşa cum sunt.

Fraza de Aducere Aminte, de asemenea e uşor ajustată. Puneți doar cuvântul rămas/ă după fraza folosită anterior. Iată, ca exemple, versiunile ajustate ale Frazelor de Aducere Aminte expuse mai sus.

** durerea de cap rămasă

** furia contra tatei rămasă

** amintirea din război rămasă

** înțepeneala gâtului rămasă

** coşmarul rămas

** pofta de alcool rămasă

** teama de şerpi rămasă

** depresia rămasă

Notă: Articolul se bazează pe Manualul EFT scris de Gary Craig.

Pentru programări puteți suna la numărul de telefon 0724 511 176 sau trimite un e-mail pe adresa: radufatulescu@yahoo.ro.

Investiția este sub formă de donație la latitudinea clientului, pentru terapiile desfășurate la cabinet.

Radu Fătulescu – Terapeut Reiki și Theta Healing

 

Lasă un răspuns

